Jak zorganizować event dla firmy


forum Forums Muzyka i rozrywka Jak zorganizować event dla firmy

This topic contains 8 replies, has 8 voices, and was last updated by  Marcel 1 year ago.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Posts
  • #180

    Aleksander
    Participant

    Witajcie, spadła na mnie pewna fucha w firmie mianowicie mam do zorgnaniowania event z okazji jubileuszu firmy, chciałbym aby to wyglądało conajmniej profesjonalnie ale i musi być rozrywkowo, macie jakieś pomysły?

    #182

    Wojciech
    Participant

    Dobra organizacja to podstawa bierz długopis w rękę oraz kartkę papieru i zapisuj wszystko co najważniejsze, docelowa licza osób, jaki jest profil firmy i zanteresowania pracowników, dowiedz się jak najwięcej szczegółów o zainteresowaniach osób pracujących w firmie

    #183

    Tomasz
    Participant

    A nie lepiej skorzystać usług specjalistów, firm zewnętrznych?

    #184

    Kacper
    Participant

    Co masz na myśli?

    #186

    Piotr
    Participant

    Są różne filmy które zajmują się organizacją imprez czy iventów, opłacasz fakturkę i wszystko robia za Ciebie, pamiętaj też, że i tak musisz mieć odpowiedni sprzęt nagłaśniający, a takie firmy to wszystko posiadają

    #187

    Wojciech
    Participant

    Mam podobny problem, możecie kogoś polecić?

    #189

    Wiktor
    Participant

    Kolego użyj szukajki wpisując np. imprezy tematyczne dodaj do tego miasto gdzie mieszkasz i lista firm się pojawi

    • This reply was modified 1 year ago by  admin.
    #192

    maniusek
    Participant

    Macie racje, ja skorzystałem i nie zawiodłem się. Nie ma sensu robić coś na czym się nie znasz, lepiej zostawić to fachowcom

    #195

    Marcel
    Participant

    maniusek, zgadzam się z Tobą w 100%

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)

You must be logged in to reply to this topic.